lördag 1 maj 2010

Tillfredsställelse

Vad är det?
Hur får man det?
Hur njuter man av att tillfredsställa någon annan?

Han gav mig väldigt tydliga instruktioner hur jag skulle tillfredsställa honom. Han gav mig muntliga instruktioner. Han visade fysiskt på sig själv eller instruerade genom att fysiskt guida mig.

Jag har svårt för att njuta av att ge oralsex idag. Jag vet och känner att killen tycker att det är skönt. Men jag kan inte njuta själv av det. Njutningen är som bortblåst.

Många gånger måste jag övertala mig själv att våga. För jag vill ge njutning. Men blir ofta stel och rädd och avbryter. Inte så ofta längre. Vissa ställningar är helt uteslutna. Jag kan bara inte stå på knä och ha killen över mig, tittandes ner på mig.

Jag har lagt märke till genom åren att jag känner mig mer trygg och med mera makt när ingen är helt naken. Känner väl mig mer sårbar utan kläder. Jag skäms inte för mig kropp. Så nä, det är inte av den anledningen. Jag springer gärna naken hemma, till min killes fasa. Hans fasa är direkt kopplad till att det är en del insyn.
En annan sak som jag lagt märke till är att jag sällan vill ha sex när det är mörkt. Det är ofta då som drömmar och flaskbacks kommer lättare. Kanske just för att jag inte ser min kille.

Jag har fortfarande svårt att bli tillfredsställd. Ofta kan jag inte slappna av. Eller så kanske jag inte låter mig svepas med. Jag vet inte. Jag tycker det är trist. Jag blir arg och besviken på mig själv. På ett sätt så vill jag kunna svepas med. Bara njuta. Men det går inte. Tankarna fladdrar iväg. Jag försöker fokusera på att bara vara där, här och nu.

Det är i alla fall inte som tidigare. När jag inte vågade någonting alls. Undrar hur mina dåvarande pojkvänner egentligen stått ut.

Är det det som är kärlek?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar