lördag 24 april 2010

Lådan

Han hade en gömma på deras vind. En gömma med kläder. Det var en vit låda, med lock på. Lite mindre än en vanlig flyttlåda. Där i fanns kläder som han klädde ut mig i, framför allt ett par handskar. Sådana som går över armbågen. De tillhörde hans sambo. Hon hade haft dem på en bal, när hon gick på Universitetet. Dessa kläder tog han på mig. Sen berättade han för mig vad jag skulle göra. Posera. Oftast hemma hos honom och hans sambo, i deras sovrum, på deras säng, eller i vardagsrummet, där nere. Han satt oftast på en stol vid sidan. Tittandes och berättandes. Ibland hade han en kamera med. Han tog bilder. Ibland filmade han. Dessa bilder och filmer satt vi sen och tittade på tillsammans. En lördag efter träningen så åkte vi hem till honom. Vi satt i soffan i vardagsrummet. Han hade tagit på mig en kjol. En jättekort kjol. En liten blus, som han hade knutit i midjan. Han bad mig sitta där i soffan. Han tog fram videokameran. Sen filmade han medan jag sög av honom. Efter han hade kommit, tvättat av sig och tagit på sig, så ville han att vi skulle se på filmen tillsammans. Jag mådde så illa. Jag kände mig som en hora. Jag såg ut som en hora. Han hade gjort mig till en hora. Jag är ingen hora. Han ville igen att jag skulle suga av honom. Efteråt så gick jag in på toaletten och spydde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar