fredag 30 april 2010

Smaken

Det som satt sitt djupaste spår är smaken. Smaken av hans kuk. Av hans utlösning.

Han har dödat min njutning. I många år kunde jag inte ens röra, smeka ens min dåvarande pojkvän på bröstet. Skulle jag smeka honom där nere så blev allt på rutin. Ingen njutning. Alltför ofta fick jag avbryta för det gick bara inte. Sex för mig gick inte. Bara doften gjorde mig panikslagen. Stelfrusen. Rädd.

I min fantasi finns drömmar om att kunna njuta av att ge njutning. Att kunna njuta av att få.

Fantasi.

3 kommentarer:

  1. Du finaste kvinna! Jag är såååå ledsen. Så enormt ledsen. Läser och förfäras.

    Ringer dig imorgon hjärtat!

    Massa pussar och kramar

    SvaraRadera
  2. :(

    ush ja, det är sorgligt vad mycke glädje de har tagit ifrån oss...

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Lisa, det är alltid härligt att prata med dig! :)

    Lillasyster, ja det är sorgligt och ofattbart.

    Tack!

    SvaraRadera